Kurus Pun Pakai Premium Beautiful?

Saya dah kurus. rasanya dah tak perlu kot pakai Premium Beautiful!!!


Badan dah macam pembaris, papan so taknaklah jadi makin kuruskan?. idah paham tu.

Bersyukur bila badan kita ni memang dah kurus. sebabnya ramai wanita yang kat luar sana nak badan kurus. Apa kata kita tengok apa masalah yang biasanya dialami oleh orang kurus?

1. TIADA SHAPE 
- Orang kurus ni biasanya punggung dan breast dia leper @ kempis. Takde shape walaupun jeansdia size kebanyakan yang kurus ni... punggung dan@ breast agak kempis πŸ˜“ walaupun jeans size 24@25. Bra dia pula kadangtu terpaksa beli yang padded (part paling sensitif bagi sesetengah wanita)

Tahukah anda???
apa yang bestnya, Premium Beautiful akan bagi impak yang besar pada badan kita. Ada customer yang dah bberalih cup. dan bahagian booty pulak dah makin bulat. Dah tak perlu nak pakai padded untuk naikkan size kan hehehe

2. BONGKOK 
- Ni masalah yang selalu berlaku dikalangan orang kurus. Bak kata orang 'kurus sangat boleh terbang kalau kena tiup dek angin'. Bila bongkok semestinya posture tak lawa. Kadang boleh nampak ada hunchback pulak. Boleh mendorong kepada sakit belakang! 

Semestinya satu BONUS kepada si pemakai Premium Beautiful. korset ni akan membantu  kita dalam menjaga posture badan. Kalau duduk tu ibarat macam tuan puteri. Lawa dan cantik. jalan pon dah macam model giteew. Jujurnya kita sendiri akan berada dalam keadaan tegak Naturally. Suka tak? 


3. PERUT BUNCIT
- Ada client idah. badan dia kurus tapi selepas melahorkan anak sulung perut dia buncit. Pernah rakan sekerjanya tegur 'kau pregnant lagi ke". memang stress tapi bila dah sarung PB, perut buncit makin menghilang. MAhu senyum lebarlah depan kawan-kawan opis kan. Perut buncit dah hilang dan maintain bentuk badan😁


4. MASALAH WANITA 
- Ni masalah biasa yang dialamai oleh wanita tak kiralah dia kurus atau chuby. Senggugut, rahim jatuh, sus bengkak, period tak teratur,  danmacam-macam lagi. 

-Kebanyakkan ibu-ibu berpantang memang suka sarung set PB. Katanya set berpantang moden ni senang nak pakai dan buka. PB juga protect rahim dan maintain berat badan. Girdle PB tu bantu jaga rahim dan juga regularkan kitaran period (ni untuk wanita yang mengalami masalah priod tak tentu).



Jadinya janganlah takut untuk mencuba set PB ni. Kenapa kita nak berkira pasal kesihatan badan kita. 

FREE fitting & consultation untuk man yang berminat dengan set PB ni. Idah pun bukan sekadar cakap je. PB ni really deliver GOOD testimony!!!!

Tak salah kita ikhtiar untuk masalah yang kita alami. Mana tahu PB adalah asbab kepada salah satu usaha kita kan.





Kami PIN PB expert memang tak pernah nak paksa you all beli. Cumanya nak pastikan you all dapat maklumat yang betul, size yang betul dan selesa dipakai untuk bertahun lamanya.

Mana yang berminat boleh share dengan kawan-kawan info ni. Yang paling wink, idah bermirah hati nak offer INSTALLMENT untuk sayang2 semua.

cepat grab REBATE sebelum terlambat ya.

Sampai jumpa next entry.

Jaga Diri Hiasi Peribadi

~Lots Of Love~
πŸ’•πŸ’•πŸ’•
iedahyusoff


No comments:

Post a Comment

Selamat Tahun Baru 2018

Assalamualaikum.. Rasanya belum terlambat nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2018  Semoga tahun ni rezeki kita dimurahkan lag...

Popular Post